Zamknij
REKLAMA

BUNT NAUCZYCIELKI ze Społeczniaka. Odmówiła prowadzenia lekcji

10:52, 16.04.2020 | M.W.
Skomentuj
REKLAMA

Nasz czytelnik poprosił o pomoc, a dotyczy ona tzw. społeczniaka, czyli Zespołu Szkół Społecznych STO w Człuchowie. Jednej z nauczycielek, dokładnie pani od historii i wiedzy o społeczeństwie, nie spodobała się podjęta w Sejmie ustawa o głosowaniu korespondencyjnym w czasie wyborów prezydenckich. Postanowiła zaprotestować, więc… przestała uczyć. Zakomunikowała to młodzieży w grupowej rozmowie na komunikatorze internetowym. Publikujemy ten wpis. Uczniowie oczywiście są zadowoleni, ale większość rodziców nie podziela ich entuzjazmu. Konkretnie jeden rodzic postanowił mocniej zainterweniować, aby zrobić porządek z nauczycielką. 

- To jest pani w typie tzw. lewaczki, którą bardziej interesuje los zwierząt niż ludzi. Moje dziecko ma nieco inne przekonania, więc nie raz drwiła sobie z niego na lekcji. Wtedy to jakoś przeboleliśmy, ale to co teraz zrobiła nie mieści się w głowie. Próbuje wciskać uczniom w głowy swoje przekonania polityczne. Zakomunikowała, że w ramach protestu obywatelskiego przestaje prowadzić lekcje historii i wiedzy o społeczeństwie! W głowie mi się to nie mieści, bo oczywiście wypłatę nadal będzie pobierać. Moim zdaniem to sprawa, która kwalifikowałaby ją do dyscyplinarnego usunięcia ze szkoły! - grzmi jeden z rodziców.

Przesłał nam wiadomość, którą wysłał do szkoły, ale odpowiedź go nie zadowoliła. Napisał tam, że pani nauczycielka wprowadza bunt i nieposłuszeństwo obywatelskie, co w szkole nie powinno mieć miejsca.

- Nie jestem osobą popierającą mieszanie polityki w sprawy szkolne i ogólnego mieszania dzieciom w głowach, co niestety często robi ta nauczycielka, wmawiając lub krytykując czyjeś poglądy. W obecnej sytuacji powinna zachować się odpowiedzialnie i działać jak należy. Przynajmniej dzieci nie stracą na sytuacji jaką mamy w kraju - napisał rodzic do dyrekcji.

Poprosił dyrektor szkoły o wyciągnięcie konsekwencji wobec nauczycielki i przeproszenie dzieci, które obecnie cieszą się, że lekcji nie będą mieć, ale nie o to chodzi w pracy pedagoga. Przypomniał, że zbuntowana nauczycielka pensję nadal pobiera. 

W odpowiedzi na tę wiadomość dyrektor szkoły poinformowała, że sprawa została przeanalizowana i podjęto “odpowiednie kroki” w ramach relacji służbowych, ale nie napisała jakie.

- Sprawę traktujemy jak usterkę przy pracy, która każdemu może się zdarzyć. Wieloletnia historia i ocena pracy pani Małgorzaty w naszej szkole jest bardzo dobra. Należy pamiętać, że nikt od niedoskonałości nie jest wolny - poinformowała dyrektor.

Sprawą zainteresował się już wicewojewoda Mariusz Łuczyk. Jest odpowiednią osobą, gdyż sam jest z zawodu nauczycielem historii. Uważa, że zachowanie nauczycielki jest nieodpowiedzialne. 

- Każdego pracownika obowiązuje kodeks pracy, a w tym przypadku również karta nauczyciela. Zgodnie z prawem najpierw powinniśmy wykonać polecenia służbowe, a następnie możemy dochodzić na drodze sądowej swoich praw i przekonań. Ta pani postąpiła niezgodnie z prawem i powinna ponieść konsekwencje swojego czynu - mówi wicewojewoda Łuczyk. - Trzeba zaznaczyć, że uczeń nie powinien być uczestnikiem sporu pomiędzy dorosłymi, a nauczycielem, który powinien być dla niego wzorem. Powinien przekazywać uczniowi taką informację, że prawo jest po to aby je wykonywać. Tym bardziej, że żyjemy w trudnych czasach pandemii.

Zestaw pytań w tej sprawie wysłaliśmy do Kuratorium Oświaty w Gdańsku, które odpowiedziało w ekspresowym tempie. 

- To pierwszy taki przypadek w województwie pomorskim. Pomorski Kurator Oświaty podjął czynności. Z uwagi na  rangę zgłoszonych problemów postępowanie prowadzone przez organ nadzoru pedagogicznego zostało wszczęte w trybie pilnym. Wyniki oraz wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy będą znane po zakończeniu postępowania - mówi Beata Wolak, przedstawiciel pomorskiego kuratora oświaty ds. kontaktu z mediami.

Dzień później odezwała się też dyrektor człuchowskiego społeczniaka. Stara się ona sprawę załagodzić, aby nie potęgować konfliktu z rodzicami. 

- Sprawa pani nauczycielki i jej wypowiedzi na komunikatorze, za pomocą którego kontaktowała się z uczniami jest mi znana i została omówiona z pedagogiem. W tym miejscu pragnę podziękować rodzicom, za zainteresowanie i reagowanie na wszystkie niepokojące ich zdarzenia. To ważne w tych nowych okolicznościach jakich przyszło nam kształcić naszą młodzież - mówi dyrektor szkoły Mirosława Podgórska. - Informuję, że kontakt nauczycielki  z uczniami, którzy dla niej zawsze byli i są najważniejsi w procesie edukacyjnym, jest zachowany, a zastosowane podczas zdalnego nauczania formy pracy pozwalają na właściwą realizację podstawy programowej. Pragnę podkreślić, że nauczycielka ma wieloletni staż pracy i była wielokrotnie nagradzana za pracę dydaktyczną z młodzieżą.

Co o tym sądzisz?

Portal

iczluchow.pl

Napisał o tym

pierwszy

 

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (30)

MonikaMonika

1070 8

Popieram Panią w stu procentach. Jednocześnie zazdroszczę odwagi w głośnym wyrażaniu swoich przekonań na tematy polityczne. Mam nadzieję, że młodzież wyciągnie właściwe wnioski z tej lekcji. To co obecnie dzieję się w polityce jest niedopuszczalne i nie powinno mieć miejsca. 11:27, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No pięknieNo pięknie

11 1240

Niech zrezygnuje z kasy, a później robi bunt. Durna baba i tyle :)
Dobrze, że dzieci mają e-lekcje, a nie marnują czas. 14:39, 16.04.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Durny komentarz durnDurny komentarz durn

6 0

Żal!!! 17:39, 16.04.2020


MartaMarta

385 0

Przeraża i poraża nienawistny język ,brak empatii i łatwość oceniania bez pełnej znajomości tego jak naprawdę jest. Pani Małgorzata nie pobiera wynagrodzenia za pracę. Życzę refleksji, namysłu i zastanowienia.Słowa mają moc. 20:15, 16.04.2020


dziwny ten światdziwny ten świat

1062 3

Co za obiektywny dziennikarz "ale większość rodziców nie podziela ich entuzjazmu. Konkretnie jeden rodzic" z wypowiedzi jednego rodzica widocznie bardzo mocno kochającego ta władzę sygnalisty i donosiciela zbudował historię wydmuszkę , ale ma co napisać, i jeszcze podlizać się może, kolejny do zatrudnienia w tvp
15:58, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maturzystka zssmaturzystka zss

1065 3

Jestem uczennicą ostatniej klasy społeczniaka, po kilku latach mogłabym napisać na temat Pani Gosi wiele, ale jestem pewna, że byłyby to tylko dobre słowa. Tak to prawda, nie każdy musi się zgadzać z poglądami jakie głosi nasza nauczycielka, ale warto też zaznaczyć, jak wiele jedna osoba, poprzez wygłaszanie swoich pogladow może zmienić na swiecie! Ja, dzięki Pani Gosi wprowadziłam w życie swoje i moich bliskich wiele zmian, które sprawiają, że nasza planeta jest mniej zanieczyszczona. Wierzę, że inni uczniowie naszej szkoły, również odkryli na lekcjach wosu lub historii wiele nieznanych nam wcześniej, ważnych tematów. Każdy popełnia błędy, podejmuje niewłaściwe decyzje w niewłaściwym czasie! Wszyscy jesteśmy ludźmi... ale gdyby każdy z nas był empatyczny ( myślę, że to jedno z największych marzeń Pani Małgorzaty) to świat byłby dla nas wszystkich lepszy! Tego też wszystkim życzę, traktujmy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani! 16:06, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uczennica zssUczennica zss

1050 4

Szczerze mówiąc, nie dziwię się czemu Pani Gosia postąpiła tak, a nie inaczej. Ludziom brakuje odwagi, aby podjąć właściwe kroki, aby zmienić ten kraj na lepsze. Pani Gosia otworzyła mi oczy na poważne problemy dziejące się na naszej planecie. Jestem dopiero 3 lata w tej szkole, a zorganizowała masę akcji do tej pory, by coś zmienić, szkoda tylko, że nie zostało wspomniane o tym w artykule. Oczywiście ma swoje poglądy, każdy je ma, ale nigdy ich na nikogo nie narzucała. 16:12, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Martyna SokołowskaMartyna Sokołowska

1061 3

Popieram! Zanim zaczniecie krytykować przeczytajcie wiadomość od Pani M do uczniów.
16:16, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

1000 2

Uważam cały artykuł i rozwinięcie precedensu za skrajnie absurdalne. Jestem uczniem owej nauczycielki i mimo różnicy w poglądach (chociaż nie tak dużej, jak autorów tekstu), uważam Ją za dobrą nauczycielkę. Na naszych lekcjach wiedzy o społeczeństwie niekiedy dochodzi do dyskusji politycznych, ale tylko w celach rozwijania umiejętności prowadzenia debat i poważnych rozmów. Moja klasa również otrzymała tę feralną wiadomość, jednakże Pani nadal pozostawała z nami w kontakcie i proponowała nam artykuły i teksty do opracowania. Z tego co wiem, sytuacja w innych szkołach wygląda zupełnie inaczej i niektórzy nauczyciele zupełnie zaprzestali nauczania w swoich placówkach. Forma naszych lekcji z omawianą nauczycielką pozostała praktycznie taka sama, niezmieniona od czasów "wolności". Według mnie wyzywanie, lincz i pociąganie do hiperbolizowanej odpowiedzialności są już zupełnie śmieszne. Paradoksalnym jest też jednocześnie mówienie o "szufladkowaniu i naśmiewaniu się z uczniów", jednocześnie nazywając Panią "lewaczką", a w innych komentarzach kilkoma innymi gorszymi określeniami. Cała ta sprawa jest śmieszna u podstawy i nie widzę potrzeby ani wprowadzania dalszych procedur, ani obrażania naszej nauczycielki. Taki sam artykuł można by napisać o każdym, używając tylko innych, wyssanych z palca, przerysowanych i raniących słów. Radziłbym zastanowić się autorom tekstu i wyzwisk pod nim, gdyż hipokryzja jest wręcz komiczna i jestem pewien, że po krótszym namyśle i wysłuchaniu nienacechowanej politycznymi pretensjami historii, zmieniliby Państwo zdanie. Pozdrawiam. 16:17, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uczennica zss Uczennica zss

1037 2

Jest mi przykro, że ludzie dysponują taka nienawiścią do drugiej osoby. Każdy ma prawo do swojego zdania i poglądów. Pani Małgorzata to wspaniała i ciepła osoba. Nauczyła mnie, żeby do wszystkiego w życiu podchodzić z uśmiechem. Dzięki tej nauczycielce otworzyłam oczy i dostrzegłam błędy które popełniałam i niszczyłam nasza planetę. Dostarczyła mi wiele przydatnych informacji dzięki którym mogłam uczyć innych dbania o środowisko. 16:46, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgnieszkaAgnieszka

1045 2

Naprawdę....??? Czy Rodzic chce aby uczniowie byli oceniani zdalnie? Opierając sie na jakich kryteriach? Pracy domowej zrobionej przez rodzica, czy zdawkowej wypowiedzi w duzej części zakłóconej przez słabe połączenia internetowe?
Pani Małgosia była moim Nauczycielem wiele lat temu... autorytetem i przyjacielem jest do dzisiaj! Nauczyła mnie tolerancji, odpowiedzialności, odwagi do wypowiadania własnego zdania, odwagi do obrony słabszych! Niektórzy widać takiej lekcji nigdy nie dostali!
Cała ta burza wokół Nauczyciela, chęć zaszczucia ... Jakze to typowe dla dzisiejszych czasów! Szkoda.... szkoda tych wszystkich, którzy tak łatwo osądzają! Szkoda dzieci, którzy mają krótkowzrocznych rodziców... A dla wszystkich którzy twierdzą, że Pani Malgosia nie powinna pobierać wynagrodzenia.... bez waszych żałosnych sugestii, jak zawsze z klasą i honorem Pani Małogosia zdecydowała o tym juz jakiś czas temu i wynagrodzenia nie pobiera! 17:22, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rodzic ucznia z STO Rodzic ucznia z STO

1047 2

Pan wicewojewoda taki ekspert, że nawet nie wie, że w szkole niepublicznej nauczyciele nie są zatrudniani w oparciu o Kartę Nauczyciela! A Pan redaktor nawet nie pokusił się o sprawdzenie tej informacji .Cała treść tego artykułu to naruszenie dóbr osobistych nauczyciela z wieloletnim dorobkiem pedagogicznym zarówno przez dziennikarza jak i rodzica!!! MIERNOCTWO NIE DZIENNIKARSTWO! 18:19, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Maturzysta ZSSMaturzysta ZSS

1003 1

Znam Panią Małgorzatę od pierwszej klasy liceum, dzięki jej lekcjom otworzyłem oczy na świat, rozszerzyłem horyzonty, bardziej zainteresowałem się publicystyką. Jej decyzję o zawieszeniu nauczania uważam za słuszną. Jest to Jej osobiste prawo. Nie rozumiem zachowania rodzica, który postanowił zawiadamiać odpowiednie organy, cóż jak widać socjalistyczna myśl donosicielska nadal kwitnie... 18:56, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BartBart

772 0

Malgorzata jest nie tylko wspanialym Pedagogiem jakich ze swieca szukac w Czluchowie i okolicach, ale przede wszystkim jest osoba wierna swoim pogladom i idealom i od lat zaraza miloscia do historii i etyki rzesze uczniow, ktorzy przewineli sie przez jej klasy. Ja mialem okazje rowniez byc jej uczniem i w duzej mierze zawdzieczam wlasnie jej moj rowoj, swiatopoglad i milosc do ludzi i wiedzy.
Tendencyjny artykul przybierajacy forme nagonki na podstawie donosu jakiegos "zaniepokojonego rodzica" Zyjemy w wieku gdzie postawa "uprzejmie donosze" nie ma miejsca w spoleczenstwie. 19:29, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbsolwentkaAbsolwentka

621 0

Uczęszczałam w ZSS zarówno do gimnazjum jak i liceum, więc śmiało mogę podzielić się swoją opinią na temat nauczania przez wyżej wymienioną nauczycielkę. Pani Małgosia jest osobą z mocnym charakterem, bardzo przykłada się do swojej pracy, co widać jest jej pasją i nigdy nie nauczała w sposób normalny, zawsze jej lekcje były wyjątkowe bo prowadzone w taki sposób, że można było dyskutować, a nie tylko słuchać oklepanych regułek z podręcznika. Teraz patrząc z perspektywy studentki widzę, że chciała nas też nauczyć samodzielnego myślenia i postrzegania różnych sytuacji, przez lata nauki pokazywała nam, że nie zawsze wszyscy się będą zgadzać, ale po to jest dyskusja i wzajemne zrozumienie, żeby wysłuchać każdej ze stron pomimo swoich myśli. Łatwo jest oceniać nie będąc uczniem Pani Małgorzaty, ponieważ to co przekazują uczniowie rodzicom nie zawsze jest kompatybilne z tym co dzieję się na lekcji, każdy opisuje sytuacje jak ją widzi, a to jak ją spostrzega, zależy od tego jak został do tego wychowany. Każdy z nas jest samodzielną jednostką i jeśli ktoś nie zgadza się z opinią i poglądami to niech zostanie przy swoich, a czyjeś puści w niepamięć. Oczywiście Pani Małgorzata wyrażała swoje poglądy, ale nigdy ich nie narzucała, oczywiście chciałaby aby każdy miał podobne, ale niech pierwszy rzuci kamieniem ten, który nigdy nie chciał aby ktoś pomyślał jak on lub stał po tej samej stronie, nawet w zwykłych kłótniach domowych czy rozmowach przyjacielskich zawsze ktoś chce, nawet gdzieś w głębi żeby odbiorca był jak on, żeby choć przez chwilę pomyślał jak nadawca bo łatwiej jest wtedy zrozumieć poglądy i postawę. Reakcja w tej sytuacji była szczera, czy nie tego się oczekuje od pedagogów? Z uwidocznionych i udostępnionych zdjęć konwersacji wynika, że Pani Małgosia nie chcę źle dla uczniów, ale sytuacja która ma miejsce jest okropna, jako studentka mogę powiedzieć, że trzeba mieć jaja żeby wygłosić swoją opinię wśród uczniów, a nie tylko udawać, że w obecnej sytuacji wszystko działa dobrze. Nie jest człowiekiem ten który nigdy się nie pomylił lub źle nie postąpił. W końcu uczy się nas, że każdy popełnia błędy, że żyjemy w wolnym kraju w którym można wyrażać opinię, ale widocznie tylko się tego uczy bo w obecnej sytuacji nie zauważyłam, aby tak było. Odkąd zobaczyłam ten wpis zastanawiam się dlaczego ludzie są tak okrutni, że po tylu latach czyjejś ciężkiej pracy, włożonego serca i godzin pracy w naukę uczniów, tak się kogoś traktuje? Jestem absolwentką Społeczniaka i cieszę się, że mogłam być uczennicą Pani Małgosi bo wiele mnie nauczyła i wiele mi pokazała. I mam nadzieję, że Ci rodzice zrozumieją, że praca w domu polega też na wkładzie własnym i że dzieci kiedyś będą dorosłe i na studiach nie raz będą musieli się zmierzyć z opiniami innych. A osoby które piszą, że bierze kasę, a robi bunty, niech prześledzą wszystkie wspaniałe rzeczy które dla Człuchowa i nie tylko zrobiła Pani Gosia i nikt jej za to nie płacił, dziwne co? Że na pieniądze patrzy się tylko wtedy kiedy jest to komuś na rękę. Mam nadzieję, że w tak trudnych czasach, w których przyszło nam żyć, jednak choć na chwilę staniemy się ludzcy i popatrzymy nie tylko na błędy innych, ale też swoje i zastanowimy się jak czułaby się inna osoba w takiej sytuacji. Trzymam mocno kciuki za Panią Małgorzatę i współczuję całego tego nagłośnienia sytuacji. 19:53, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

500 0

Akurat jestem wychowankiem tej nauczycielki, ponad 20 lat temu uczyła mnie historii. Wspaniały człowiek, pokazała nam, że przedmiot, którego uczy wymaga konstruktywnego myślenia, a nie wykucia na blachę. Oczywiście, nie było z nią łatwo (zresztą jak z każdym nauczycielem w momencie kiedy się powoli wchodzi w wiek dorosłości), ale wspominam ją super, do tej pory mam do niej wielki szacunek, a nawet pozostajemy w sporadycznym kontakcie. To moja opinia na ten temat 20:19, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NinaNina

441 0

Sam artykuł i brak obiektywizmu jest rodem z TVP. Czy Pan pseudo dziennikarz miał choćby przebłysk aby zapytać samą zainteresowaną o jej podejście do całej sprawy? Czy pomyślał obcym jak w tak małym środowisku jakim jest Człuchów Pani M. Będzie się czuła? Pierwszy raz jestem na tek stronie, od dawna nie mieszkam w Czluchowie ale moja koleżanka z klasy powiedziała mi co tu się dzieje. Absolwenci i aktualni uczniowie (co zreszta bardzo mnie cieszy!) Pani Malgosi stoją za nią murem. Nauczyła nas nie tylko historii, nauczyła nas myśleć, dyskutować, bronić swoich opinii! Jej główną dewiza zawsze była przyzwoitość i szacunek. Dla autora tego tekstu chyba obydwa terminy kompletnie obce! Pani Małgosiu! My absolwenci i Pani uczniowie nie pozwolimy na to!!!! 21:13, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

matka matka

51 207

Do tej beczki miodu chcialabym dodac lyzke dziegciu. Ta pani jest z zupelnie innej bajki. Tolerancyjna?- owszem, ale tylko wobec tych, ktorzy glosza poglady takie jak ona. Jak ktos ma inne zdanie, to staje sie dla niej przedmiotem nienawisci. Wyciaga uczniow na czarne marsze, na protesty pod sądy itp. Szczytem jej lewackiego zacietrzewienia byl popis, ktory dala podczas uroczystosci pozegnania absolwentow w zeszlym roku. Zamiast milych slow skierowanych do konczących szkole uczniow, mozna bylo uslyszec skowyt lewackiej zdesperowanej kobiety opluwajacej demokratycznie wybrany rzad, ktory nie docenia wielkiego-w jej mniemaniu- bohatera, jakim jest Lech Wałęsa. Brak głębszych wartości, zacietrzewienie i brak tolerancji wobec gloszacych inne poglady- to jedyne cechy, ktore kojarzą mi się z tą panią. 21:42, 16.04.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Absolwent Absolwent

133 0

Inna bajka... na pewno inna niż pani! Proszę spojrzeć na swojego posta... Wyciąga na czarne marsze... Rozumiem, ze pani dziecko jest zniewolone i spokojnie poddaje się tej lewaczce! Skąd taki konformizm jeżeli nie z domu... kto wychowuje dzieci matka? czy nauczyciel?
Jakby tak dalej się przyjrzeć... "skowyt lewackiej zdesperowanej kobiety" pisze matka.... ile w tym nienawiści... Matko droga- oddychaj głęboko, otwórz umysł i daj twojemu dziecku prawo wyboru- nawet jak się z tym wyborem nie zgadzasz!!!! 21:53, 16.04.2020


wieswies

0 0

Nieźle ci kobieto w copkę pizło. 10:23, 17.04.2020


BartBart

3 0

Uzywa Pani mocnych slow jak "nienawisc" "skowyt" i "lewackiej" kompletnie bez zrozumienia i zastanowienia. nad ich wydzwiekiem i jakimkolwiek rozsadnym stwierdzeniem wnoszacym cos do dyskusji. O ile sie nie myle zyla Pani w czasach gdzie mlodziez prowadzalo sie na rozne obchody panstwowych swiat ( 1 maja jako przyklad podam) bez jej zgody czy nawet pytania o zdanie. Na szczescie zyjemy juz w innych czasach i podobnie jak dzisiejsza mlodziez, wszyscy maja prawo nie zgadzac sie z czyms co kloci sie z ich swiatopogladem, religia, zainteresowaniami. Co do braku wartosci jest Pani ostatnia osoba ktora powinna sie wypowiadasc na temat osob takich jak Malgorzata, o ktorych ewidentnie nie ma Pani pojecia nie znajac jej dobrze ani jako czlowieka ani nie wiedzac nic o zasadach i wartosciach ktore wyznaje. 19:09, 17.04.2020


Krzysztof KobusKrzysztof Kobus

136 0

Pani Małgosia to świetny pedagog, z wieloletnim stażem, która miała wpływ na wielu młodych ludzi. Osobiście miałem przyjemność uczestniczyć w lekcjach historii oraz WOS prowadzonych przez Panią Staszczyk. Te lekcje były bardzo interesujące, zmuszały do samodzielnego myślenia, szukania argumentów do poparcia swoich przekonań, czy charakteryzowały się tolerancją oraz poszanowaniem odmiennych poglądów. Postawa Pani Małgosi jest chyba najlepszą lekcją wiedzy o społeczeństwie oraz poprzez takie działanie kształtuje wśród swoich uczniów postawy społeczeństwa obywatelskiego.
Co do zbulwersowanego rodzica … raczej powinien się Pan cieszyć, że „lewaczka, którą bardziej interesuje los zwierząt niż ludzi” nie naucza pańskiego dziecka, więc za czym tak wyrażona tęsknota ?
Pozdrawiam samodzielnie myślących ! 22:08, 16.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marta SzMarta Sz

17 0

"Artykuł" jest nierzetelny i nieobiektywny a zdanie cyt: "Konkretnie jeden rodzic postanowił mocniej zainterweniować, aby zrobić porządek z nauczycielką" zwyczajnie żenujące, ale pokazujące jasno intencje całej tej sprawy. Zupełnie nie rozumiem jak treść wiadomości Pani Małgosi może wywołać taką falę nienawiści. Przykre to bardzo, zwłaszcza w dzisiejszych, trudnych dla wszystkich czasach.
Pani Małgosia to wyjątkowy Pedagog, nikomu kto ją zna nie trzeba tego mówić.
Pani Małgosiu, proszę się trzymać. Jestem z Pani dumna! Myślami jestem z Panią. I proszę się nie zmieniać i konsekwentnie stać wyprostowanym, głowę trzymać wysoko, a dziadostwo gonić na cztery wiatry 🙂
11:13, 17.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maciej Maścianica Maciej Maścianica

11 0

Kto napisał ten stek bzdur? Wstyd. Mam nadzieję tylko, że "autor" nie tytułuje się dziennikarzem, bo to urąga dziennikarstwu jako takiemu.
Ciekawi też mnie, kim jest rodzic, który używa określenia "lewaczka".
Znam szkołę, jestem jej absolwentem i jestem z tego bardzo dumny, a za wspomnianą w tym paszkwilu Panią Gosię wskoczył bym w ogień.
Odrażający, szkalujący i bezpodstawny atak na osobę z pasją i miłością do nauczania. Jeśli pismaki z tego portalu chcą porozmawiać na temat tego, jaka naprawdę jest ta Szkoła, zapraszam, chętnie opowiem.
Przekręcając klasyka - Łapy precz od Społecznika. 11:50, 17.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Maciej MaścianicaMaciej Maścianica

0 0

*Społeczniaka, przepraszam. Słownik. 19:04, 17.04.2020


WW

4 0

Kocham Cię Esterko i jestem dumny,że mam taką żonę 11:58, 17.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Absolwent Absolwent

0 10

Tak czytam te wszystkie opinie o danej sprawie i w każdej jest trochę racji. Ale z jednym mogę się zgodzić że owy bunt nauczycielki jest nie na miejscu. Mieszanie spraw politycznych z edukacja nie powinno mieć miejsca. Jeszcze jedna sprawa że jeden rodzic tak zareagował wcale mnie nie dziwi bo jak się płaci za możliwość nauki w tej szkole to czegoś się jednak wymaga. Zgodzę się jeszcze z jedna wypowiedzią że uczniowie mający inne poglądy niż owa nauczycielka nie maja z nią wcale kolorowo. Więc cała owa sytuacja jest dla mnie jako absolwenta po prostu śmieszna. 12:30, 17.04.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AgaAga

5 0

Czyli jak się nie płaci to się nie wymaga??? Jestes naprawdę absolwentem? l I nie jest Ci wstyd pisac takiej bzdury? Wierzysz, że wymagano od ciebie, bo Twoi rodzice płacili za szkołę? Ja mimo wszystko głęboko wierzę, ze wymagano ode mnie bez względu na to czy za szkołe była pobierana opłata czy nie... 13:06, 17.04.2020


Absolwent Absolwent

0 3

Droga Pani, proszę przeczytać jeszcze raz ale ze zrozumieniem. Wobec mnie wymagania były (nie ma tu znaczenia czy szkoła płatna czy tez nie) ale proszę nie mylić tego z wymaganiami wobec szkoły i nauczycieli którzy w niej uczą, szczególności jest jest to płatna szkoła. Bo tutaj najwyraźniej wkradł się błąd w rozumieniu. Wstyd? Nie, nie jest mi w żaden sposób wstyd za to co napisałem bo dlaczego człowiek ma się wstydzić własnej opinii? Nawet jak odbiega od reszty? O samej szkole mam bardzo dobra opinie ale mowa jest tutaj tylko i wyłącznie o jednej sytuacji, która nie powinna mieć miejsca bo nie powinno się mieszać swoich poglądów w życie szkoły. Wiec owy „bunt” jest moim zdaniem nie na miejscu. Pozdrawiam 15:08, 17.04.2020


BartBart

4 0

Tak nie do konca jestem przekonany, ze uczeszczalismy do tej samej szkoly? Szkoly, w ktorej szanowano poglady i uczono o tym jak wazne sa dyskusja i wyrazania wlasnego zdania. Zarowno przez uczniow jak i przez nauczycieli. Parafrazujac Twoja wypowiedz mozna miec wrazenie, ze jak sie nie placi za nauke to niczego sie nie powinno wymagac?
Czasem warto jest zastanowic sie nad sensem wypowiedzi zanim nacisnie sie enter. I tego wlasnie zycze. 19:01, 17.04.2020


REKLAMA
REKLAMA